Czym jest
10 lat naprawialności?
Krups pragnie zapewnić możliwość naprawy
produktu w całej Europie do 10 lat.
Wynika to z głównego zobowiązania firmy, jakim jest
ochrona środowiska i ograniczanie generowania odpadów.
Krups
Po Twojej stronie
Po Twojej stronie
Nasze produkty są tak zaprojektowane, by można je było łatwiej
naprawiać, rozmontowywać i ponownie montować.
Bardzo duża liczba części składowanych jest oddzielnie (40 000 części na potrzeby Europy jest składowanych we Francji), aby umożliwić naprawę wszelkich urządzeń po jak najniższych kosztach.
Bardzo duża liczba części składowanych jest oddzielnie (40 000 części na potrzeby Europy jest składowanych we Francji), aby umożliwić naprawę wszelkich urządzeń po jak najniższych kosztach.
Kilka liczb


Inżynierowie firmy Krups proponują modyfikacje oparte na
otrzymanych informacjach zwrotnych dotyczących działania produktów tak, aby naprawa ich
nowych generacji była jeszcze łatwiejsza. Każdy nowy, ukończony produkt jest opatrywany
etykietą „Produkt naprawialny 10 lat”.

10
LAT
Krups zobowiązuje się utrzymywać wszystkie części zapasowe
do prawie wszystkich produktów średnio przez 10 lat po zakupie.
5,7 milionów części
na powierzchni 15 000 m2
Aby zapewnić natychmiastową dostępność części zamiennych
dla produktów, które nie są już produkowane, połowa zapasów
została zgromadzona z uwzględnieniem potrzeb w nadchodzących latach.
Koszt naprawy jest często niższy niż koszt wymiany produktu, w
szczególności ze względu na obniżenie ceny części zamiennych (średnio o 30% od 2012
r.). Naprawa w żaden sposób nie zmienia jakości produktu a także ogranicza wpływ
odpadów na środowisko.
Ponad 95% produktów firmy Groupe SEB wprowadzonych na rynek
europejski w 2016 r. jest naprawialnych (z czego 24%, z wyjątkiem maksymalnie jednej lub
dwóch niedostępnych części, może zostać naprawionych za „rozsądną” cenę).
krups blisko Ciebie
Najlepsze usługi serwisowe na rzecz produktów świadczą
specjaliści przeszkoleni przez firmę Krups, którzy zawsze szukają rozwiązań przedłużających
okres eksploatacji produktu.
Obecnie dostępnych jest ponad 6500 autoryzowanych punktów serwisowych, które zapewniają trwałość produktów na całym świecie, niezależnie od kraju ich zakupu lub użytkowania.
Kliknij przycisk, aby znaleźć najbliższy autoryzowany punkt serwisowy. Pamiętaj, aby najpierw sprawdzić, czy w licznych źródłach internetowych nie można znaleźć rozwiązania dla występującego problemu.
Znajdź punkt serwisowy
Często zadawane pytania
Obecnie dostępnych jest ponad 6500 autoryzowanych punktów serwisowych, które zapewniają trwałość produktów na całym świecie, niezależnie od kraju ich zakupu lub użytkowania.
Kliknij przycisk, aby znaleźć najbliższy autoryzowany punkt serwisowy. Pamiętaj, aby najpierw sprawdzić, czy w licznych źródłach internetowych nie można znaleźć rozwiązania dla występującego problemu.
Znajdź punkt serwisowy
Często zadawane pytania
Naprawialność
to proste
Podczas wizyty w autoryzowanym punkcie serwisowym zepsuta część Twojego
produktu Krups może zostać szybko wymieniona.
Dzięki temu możemy zagwarantować naprawę produktu nawet wiele lat po upływie okresu gwarancyjnego.
Dzięki temu możemy zagwarantować naprawę produktu nawet wiele lat po upływie okresu gwarancyjnego.
CZĘŚCI ZAMIENNE I AKCESORIA ZA JEDNYM KLIKNIĘCIEM
Możesz również zamówić części zamienne i akcesoria do swojego produktu Krups bezpośrednio online.
Możesz również zamówić części zamienne i akcesoria do swojego produktu Krups bezpośrednio online.
Drukowanie 3D,
aby ułatwić naprawę i dłużej korzystać z produktów
Aby zapewnić dostawę określonych plastikowych części w
całym okresie eksploatacji, Krups rozpoczęła w maju 2016 r. testy pierwszych produktów
naprawionych z zastosowaniem części zamiennych pozyskanych w procesie drukowania 3D.

‘‘
Zobacz
wywiad
„Zdajemy sobie sprawę, że produkty zasługują na długi okres
eksploatacji”.
Alain Pautrot - wiceprezes, Dział ds. Zadowolenia Konsumentów