Naprawa Twojego produktu Krups jest możliwa podczas i po upływie okresu gwarancyjnego.

 

Produkty marki Krups przeznaczone są tylko i wyłącznie do użytku domowego, zaś wykorzystywanie urządzeń marki Krups w celach komercyjnych lub profesjonalnych powoduje zwolnienie producenta/dystrybutora od odpowiedzialności za stwierdzone wady wynikające z niewłaściwego użycia lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem.

 

Aby zapoznać się z warunkami umowy gwarancyjnej dla Twojego produktu, wybierz jedną z przedstawionych poniżej linii produktów:

Drobne urządzenia gospodarstwa domowego

Umowa gwarancyjna produktów Krups obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych.

Akcesoria, części zapasowe i przybory kuchenne

Umowa gwarancyjna produktów Krups obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych.

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji?