1. Kontakt Krups - obsługa klienta
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta jeżeli masz pytania związane z naszymi produktami i usługami. Aby jednak szybko znaleźć odpowiedź, sugerujemy, aby najpierw sprawdzić następujące sekcje:
2. Czy chcesz wiedzieć więcej o naszych usługach? Sprawdź poniższe sekcje:
3. Jeżeli Twoje urządzenie nie działa?
Prosimy o bezpośredni kontakt z jednym z naszych autoryzowanych serwisów.
Krups posiada autoryzowane serwisy w Polska, które świadczą usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, a także sprzedają akcesoria i części zamienne.
4. Możesz się z nami skontaktować za pomocą prostego formularza. By wysłać zgłoszenie wybierz temat, wypełnij formularz i go wyślij. Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe.
5. Czy chcesz skontaktować się z nami telefonicznie?
Infolinia: 801 300 420* lub 22 1168654**
poniedziałek - piątek, w godzinach 9:00 - 17:00
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Gdański Business Center
Budynek D
ul. Inflancka 4C
00-189 Warszawa – Polska
Nasz dział obsługi klienta jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące produktów i usług marki Krups. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w podanych wyżej godzinach pracy call center. Poza tymi godzinami możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego, odpowiemy jak najszybciej. Tylko informacje o marce Krups i dane kontaktowe podane w witrynie Krups są oficjalne.